Telefonische nazorg door Afdeling A5 Zuid
Uw kind mag binnenkort naar huis, na een opname op de Couveuseafdeling (A5 Zuid).
Translate instructions
If you wish to view the page on your phone or tablet, then the steps below may not work. Please switch to a desktop computer to translate this website. For translating the text, please follow this instruction:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose ‘Vertalen’.
3. Select the language you prefer.
4. You can read and/or listen to the translated text (by Google).
Wij willen dan graag weten hoe het thuis met u en uw kind gaat. Daarom belt de verpleegkundige van de afdeling u.
Waarom dit telefoontje?
U krijgt in het ziekenhuis veel informatie. Uit ervaring weten we dat u juist na thuiskomst allerlei vragen heeft. Die kunnen we dan tijdens dit telefoongesprek beantwoorden.
Hoe werkt het?
Wij vragen u bij ontslag het telefoonnummer door te geven waarop u bereikbaar bent. De verpleegkundige belt u de 3e dag na ontslag. Dit gebeurt tussen 9.00 uur en 12.00 uur of 13.00 uur en 16.00 uur. U kunt zelf aangeven wanneer u het liefst gebeld wordt. We proberen u 2 keer te bellen. Bij geen gehoor, proberen we het niet nog een keer.
Let op!
Het telefoonnummer van de afdeling verschijnt bij nummerweergave op uw telefoon als ‘anoniem’ of ‘onbekend nummer’ op uw beeldscherm.
Tijdens het gesprek vragen we u dan hoe het thuis is gegaan en of u nog vragen heeft. De eventuele vragen kunt u onderaan deze pagina noteren. Het gesprek duurt vaak niet langer dan 10 minuten.
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen over de telefonische nazorg? Dan kunt u deze stellen aan de verpleegkundige op de afdeling.
Ruimte voor eventuele vragen
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________