Vragen of klachten over uw rekening?
Heeft u een vraag of klacht over de rekening of over de kosten van ziekenhuiszorg?
Translate instructions
Tekst
If you wish to view the page on your phone or tablet, then the steps below may not work. Please switch to a desktop computer to translate this website. For translating the text, please follow this instruction:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose ‘Vertalen’.
3. Select the language you prefer.
4. You can read and/or listen to the translated text (by Google).
- Op de pagina 'Kosten en zorgverzekering’ staan bepaalde tarieven van het JBZ en meer informatie over de vergoeding van zorg.
- U kunt uw vraag ook voorleggen aan uw zorgverzekeraar. De contactgegevens staan op uw polisblad of op de website van de zorgverzekeraar.
- Heeft uw zorgverzekeraar geen antwoord op uw vragen? Neemt u dan contact op met de afdeling Facturatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis.
- Blijft u ontevreden na het volgen van deze stappen, dan kunt u de vraag voorleggen aan de klachtenbemiddelaar.
Code
NHZ-045
Laatste revisie: 16 mei 2024 - 13:35